ROTATING VOLUME MASCARA



  Η πρώτη περιστρεφόμενη μάσκαρα είναι εδώ και ανήκει στην εταιρία "Flormar".
Με βουρτσάκι που γυρίζει 360ο μοίρες -το καπάκι της περικλείει μπαταρία-, χτενίζει τις φλεβαρίδες (και τις πάνω και τις κάτω) χαρίζοντάς τους υπέροχο μήκος! 
Πατώντας το κουμπί που βρίσκεται στο καπάκι της συσκευασίας, η μάσκαρα "δουλεύει" μόνη της χωρίς καμία δική σου κίνηση!!!








Το βουρτσάκι της μάσκαρας αν και από πλαστικό, δεν το νιώθω σκληρό και ούτε γδέρνει τις φλεβαρίδες μου. Το χρώμα της είναι πολύ έντονο μαύρο, στεγνώνει πολύ γρήγορα, δεν κολλάει και δεν τρέχει. Επίσης, η συσκευασία κλείνει αεροστεγώς.

Εxtra bonus: Το περιστρεφόμενο βουρτσάκι μετά από 2,3 λεπτά σταματά μόνο του, πράγμα σημαντικό στην περίπτωση που ξεχάσες να πατήσεις το off και τελειώσεις εν αγνοία σου την μπαταρία.


Αρνητικά: Θα έλεγα ότι η τιμή του μπορεί να συμπεριληφθεί στα αρνητικά αφού αγγίζει τα 16 ευρώ. Βέβαια, εκτός ότι πρόκειται για καινοτόμα συσκευασία, προσφέρει θεωρώ -με μία μόνο εφαρμογή- ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.





Definitely Yay!!!


Μέχρι το επόμενο ποστ... 






                                                                                                       


12 comments:

  1. Ενδιαφέρον και πρωτότυπο προιόν!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε :) :)

      Delete
  2. Ψώνισα χθες από τα Flormar Θεσσαλονίκης και ειλικρινά δεν την είδα!
    Αν και πήρα μια πραγματικά υπέέέροχη μαύρη από Peggy Sage, Δευτέρα πρωί θα πάω! Με έπεισες! Την είχε και σε άλλα χρώματα? Καφέ π.χ.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eυα μου, εγώ μένω Πάτρα και στο κατάστημα της Πάτρας η κοπέλα ήταν φοβερά εξυπηρετική! Σκέψου ότι μπήκα για να πάρω πινέλα και βγήκα από το κατάστημα χωρίς πινέλα. :)
      Έχω δοκιμάσει τόσες μάσκαρες στη ζωή μου που μπορώ να κάνω αξιολογήσεις για ένα χρόνο. Αυτή, όμως ανήκει δικαιωματικά στις 5 καλύτερες. Εχω ενθουσιαστεί γιατί μου λύνει τα χέρια και μου κάνει πάρα πολύ ωραίες βλεφαρίδες. Νομίζω ότι την είχε και σε καφέ αλλά δεν είμαι πολύ σιγουρη. Αξίζει να την δοκιμάσεις! <3

      Delete
  3. Ουαου!!!!!!Τι λες τώρα;!!!!!!
    Εντάξει, θέλω να τη δοκιμάσω έστω και μία μόνο φορά!
    Πολύ μου αρέσουν τα γκατζετάκια ομορφιάς!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εμένα να δεις! Να την δοκιμάσεις! :) :) :) :)

      Delete
  4. Γειά σου Bella!
    Είμαι η Χριστίνα από το fauxbilicious.blogspot.com και μόλις σε ανακάλυψα και σε ακολουθώ!
    Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι έχει βγει μάσκαρα με περιστρεφόμενο βουρτσάκι. Πάντως ακούγεται πολύ βολικό!

    ReplyDelete
  5. Γεια σου Χριστίνα μου!
    Νομίζεις ότι εγώ το περίμενα ότι θα βρω αυτό το αριστούργημα; Την χρησιμοποιώ δύο εβδομάδες τώρα και πραγματικά ελάττωμα δεν μπορώ να βρω. Σου την συστήνω ανεπιφύλακτα!

    ReplyDelete
  6. Έχεις βραβέιο! http://e-beautyqueen.blogspot.gr/2013/12/liebster-award_4.html#more Συγχαρητήρια για όμορφο blog σου!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύυυυυυυ! <3

      Delete
  7. Εχεις βραβειο:)
    http://nailsworlddd.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Μα τι ωραίο ξύπνημα!

      Delete

Back to Top