FROΪKA DEMAQUILLANTE LOTION


Η λοσιόν demaquillante της FROΪKA, είναι ένα προϊόν που δεν λείπει ποτέ από την καθημερινή μου ρουτίνα ντεμακιγιάζ, για τουλάχιστον δέκα χρόνια. Mόλις δεις τις ιδιότητές της θα θες την αποκτήσεις κι εσύ.

Πρόκειται για μία απαλή λοσιόν μεν αλλά απομακρύνει εξαιρετικά το μακιγιάζ & τους ρύπους. 
Όπως αναγράφεται και στη συσκευασία, απευθύνεται σε αρκετά ευαίσθητες επιδερμίδες που ξηραίνονται εύκολα ή που έχουν με τάση για ακμή. 
Καθ' ότι το δικό μου δέρμα είναι τρομερά ευαίσθητο, η συγκεκριμένη λοσιόν είναι η μοναδική μέχρι στιγμής που έχω βρει που δεν μου προκαλεί λιπαρότητα (κι αυτό λόγω της ελαφριάς σύνθεσής του) αλλά ενυδατώνει και καταπραϋνει την τοπική ξηρότητα που κατά καιρούς παρουσιάζω.


Απαλό σε υφή -αν και συμπυκνωμένο- απορροφάται γρήγορα χωρίς  να αφήνει περιττή λιπαρότητα

Ένα ακόμα συν είναι ότι δεν περιέχει parabens ή κάποιο άλλο ανάλογο συστατικό, ενώ προστατεύει την επιδερμίδα από το κρύο και τη θερμότητα. Επίσης μπορείς να το βρεις εύκολα αφού το διαθέτουν όλα τα φαρμακεία. Έρχεται στα 200 ml.





Χρηστική αντλία για να μη χύνεται επιπλέον προϊόν




Σίγουρα λοιπόν, ανήκει στα yay!



                                                                                                                                       


2 comments:

  1. Πολύ ωραίο ποστ Ηρώ!
    Μου άρεσε πολύ το χνουδωτό backround! :D
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ Ηλέκτρα μου. Τα καλά σου λόγια έχουν ιδιαίτερη σημασία για μένα :)
      ps: Tο backround στην αρχή μου φάνηκε πολύ girly, μετά λίγο κιτς και μετά τέλειο. χαχαχα

      Delete

Back to Top