MY KIKO PRODUCTS


Ας ξεκινήσω λέγοντας ότι τα προϊόντα της KΙΚΟ τα ΛΑΤΡΕΥΩ!

Είναι μία από τις αγαπημένες μου εταιρίες καλλυντικών που ΔΥΣΤΥΧΩΣ (το τονίζω) δεν έχει παράρτημα στην Ελλάδα. Ευτυχώς όμως κάνει shipping, οπότε ρίξε μία ματιά στο site τους εδώ!

Τα προϊόντα της λοιπόν, είναι Ιταλικά, επαγγελματικά, υψηλής ποιότητας και (σχεδόν όλα) εξαιρετικής απόδοσης.
Στη "συλλογή" μου έχω αρκετά αλλά σήμερα θα σου παρουσιάσω τα καλύτερα που πιστεύω πως αξίζει να δοκιμάσεις.


Νatural Concealer



Είναι ένα πράσινο κονσίλερ, που χρησιμοποιείται για να εξουδετερώνονται χρωματικά οι όποιες κοκκινίλες υπάρχουν στο δέρμα σου. Είναι κρεμώδες, λίγο πηκτό, δεν μυρίζει έντονα και καλύπτει τις κοκκινίλες εξαιρετικά.





Το ότι είναι πιο πηκτό απ΄ όσο ένα απλό κονσίλερ, το κάνει πιο σταθερό αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα μετά από (πολλές όμως) ώρες να κάνει γραμμές, ειδικα αν το έχεις τοποθετήσει κάτω από τα μάτια.
Έρχεται στα 18ml και κοστίζει μόνο 2E.




Soft touch blush No. 104





Ένα από τα αγαπημένα μου και ένα από τα best sellers της εταιρίας! 
Ένα σκούρο ροζ-κόκκινο ελαφρώς ιριδίζον blusher σε μορφή πούδρας, με αρκετά έντονη απόδοση.  Η συσκευασία του είναι κομψή και κατασκευασμένη από βινίλιο ώστε να προστατεύεται  από χτυπήματα. Μυρίζει πούδρα, δεν θρυμματίζεται και είναι σταθερό όσο ένα cream blusher.

Ν.104

Βγαίνει σε 12 αποχρώσεις, έρχεται στα 5g και αν δεν το πετύχεις σε έκπτωση όπως εγώ (για την ακρίβεια το αγόρασα περίπου στα 3 Ε), θα το αγοράσεις 7.50 Ε.


Crystal Sheer -Glossy Lipstick No. 403





Μία σειρά ενυδατικών κραγιόν γνωστή για την πολύ ιδιαίτερη και πανέμορφη συσκευασία της (που πολλές εταιρίες έχουν υιοθετήσει) με glossy τελειώμα, όμορφα χρώματα και μυρωδιά βούτυρο-κακάο.
Δεν έχει έντονη απόδοση, παρ' όλα αυτά θα μένει στα χείλη σου για περίπου 3 με 4 ώρες.

Ν. 403

Ν.403

Στη σειρά διατίθενται 20 συνολικά αποχρώσεις και η τιμή του κάθε τεμαχίου (3.5 g) ανέρχεται περίπου στα 5Ε.

Long Lasting Stick Eyeshadow N. 2



Μία σειρά από σκιές σε στικ που πραγματικά θα λατρέψεις! Πολύ έντονη απόδοση, μαλακή υφή που υπόσχεται ότι κρατάει για 8 ώρες και όντως κρατάει τόσες και μπορεί και παραπάνω. 
Μπορείς να την τοποθετήσεις σε όποιο σημείο του βλεφάρου θέλεις (απλώνεται πολύ εύκολα), καθώς και στην εσωτερική γωνία του ματιού για περισσότερη λάμψη.




Ν.02

Ν. 02

Έρχεται σε 32 (!!!) αποχρώσεις και κοστίζει περίπου  5Ε (1.64 g).




Glamorous Eye Pencil N.415





Μία σειρά μολυβιών για τα μάτια που αγαπώ και χρησιμοποιώ καθημερινά. Τα μολύβια είναι αδιάβροχα, εξαιρετικά μαλακά σαν βούτυρο, αναμειγνύονται πανεύκολα, δεν τρέχουν, δεν γδέρνουν και θα μείνουν σταθερά για όση ώρα θα τα φοράς.



Ν. 415 (σταχτί-γκρι)

Στη σειρά υπάρχουν 16 λαμπερές, ιριδίζουσες αποχρώσεις και το κάθε μολύβι (1.14g) κοστίζει περίπου 4Ε.


Smart Eye Pencil N. 608





Μία πιο οικονομική σειρα μολυβιών για τα μάτια αλλά εξίσου εξαιρετική. 
Μαλακή υφή, μένει για ώρες αλλά δεν είναι αδιάβροχο. Αν και η εταιρία υποστηρίζει ότι το μολύβι πληροί τις προδιαγραφές για να τοποθετείται και στο εσωτερικό του ματιού, δεν θα σε συμβούλευα να το κάνεις, καθώς είναι πολύ πιθανό να τρέξει. Παρ' όλα αυτά είναι ένα καλό μολύβι για καθημερινή χρήση.





Ν. 608 (blue electric) 

Έρχεται σε 16 αποχρώσεις και κοστίζει το κάθε μολύβι (1,47g) περίπου 2Ε.


Nail Lacquers N. 388 & N. 255




H KΙΚΟ αν μη τι άλλο, φημίζεται για την ποιότητα και τα χρώματα των μανό της.
Κάθε σεζόν, βγάζει  περίπου 10 καινούργια χρώματα και είναι αδύνατον να μη μπεις στον πειρασμό να τα δοκιμάσεις.
Αποφάσισα να σου τα αγαπημένα μου χρώματα της τελευταίας συλλογής, το Ν. 388 και 255.
Το 388 είναι ένα οπάλ ιριδίζον πράσινο με απλό πινέλο αλλά πανεύκολο στη χρήση. Είναι μεγάλης διάρκειας βερνίκι και όταν ξεφλουδίσει, ξεφλουδίζει στις άκρες χωρίς να σπάνε ολόκληρα κομμάτια.

Το 255 είναι ένα σκούρο μωβ με γκλίτερς. Ένα λατρεμένο χρώμα που όταν θα το φοράς θα σε ρωτούν από ποια εταιρία είναι. Όσον αφορά στην απόδοση και τη διάρκεια του χρώματος, ό,τι ισχύει για το 388 εννοείται ότι ισχύει για το 255.



Τα βερνίκια Έρχονται στα 11 ml και εγώ τα είχα βρει σε προσφορά 0.50 λεπτά του ευρώ παρακαλώ!



Rock -Top Nail Lacquers N.606 & N.601




Δύο top coats για κροκό εφέ στα νύχια. Τοποθετούνται πάνω από οποιοδήποτε μανό και ύστερα από το πολύ 3 δευτερόλεπτα βλέπεις το αποτέλεσμα!
Το Ν. 606, είναι ένα απαλό μωβ και το Ν. 601, ένα έντονο πορτοκαλί.
Είναι εξίσου σταθερά όπως και τα υπόλοιπα μανό της KΙΚΟ και αποτελούν και αυτά best sellers της εταιρίας.





Αν σου αρέσει το συγκεκριμένο εφέ, είμαι σίγουρη ότι θα τα λατρέψεις.. Τιμή: 1Ε το ένα!












11 comments:

  1. Πολυ ωραια ολα... μαρεσαν πολυ τα μανο κ τα μολυβια... νε ξεσηκωνεις για αγορες ενω πρισπαθω να κρατηθω... πολυ ωραια παρουσιαση πραγματικα...
    φιλια
    Μαιρη

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαίρη μου, τα καλά σου λόγια με κάνουν να χαίρομαι σαν μικρό παιδί!!! (λίγο πιο μικρό από όσο είμαι ήδη δηλαδή :p )
      Πάντως για την ΚΙΚΟ τρέφω πολύ εντονα "αγοραστικά" συναισθήματα και που να ήσουν μαζί μου στο κατάστημα... Μιλάμε για πειθώ δικηγόρου!!!

      Delete
  2. Το έχω ήδη τσεκάρει το site τους μόλις έμαθα ότι φέρνουν Ελλάδα αλλά δυστυχώς δεν πρόκειται να παραγγείλω κάτι αφού τα έξοδα αποστολής είναι εξωφρενικά!12 ευρώ για παραγγελίες κάτω των 50 ευρώ και 7 για άνω των 50.Και σκέψου ότι έρχονται από Ιταλία!Το θεωρώ απαράδεκτο!Πολύ κρίμα γιατί το ρουζ που είχα δοκιμάσει τυχαία όταν είχα πάει Ιταλία πριν 5 χρόνια με είχε αφήσει τόσο πολύ ικανοποιημένη που θυμάμαι αυτή την εταιρία τόσα χρόνια και την αναζητώ.Αλλά όχι..Αν έχω την τύχη να ξαναπάω Ιταλία ή αν ρίξουν τα μεταφορικά..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στην αρχή του ποστ, σκέφτηκα να αναφερθώ στα εξωφρενικά έξοδα του shipping αλλά μετά είπα πώς μία απλή αναφορά ότι υπάρχει τουλάχιστον shipping αρκεί (ειδικά για τρελαμένες με την εταιρία όπως εγώ, αυτό είναι αρκετά ευχάριστο). Βέβαια, συμφωνώ μαζί σου 100%, αφού τα 12 ευρώ για αγορές 50 ευρώ και κάτω είναι τεράστιο ποσό για μία χώρα της Ε.Ε.
      Εντωμεταξύ, δεν έρχονται από καμιά μακρινή πόλη της Ιταλίας (βλέπεις προσπαθώ να τους δικαιολογήσω και δεν μου βγαίνει) αλλά αντιθέτως kiko υπάρχει σε κάθε λιμάνι σε κάθε μεριά, κάτω από κάθε πέτρα! Ό,τι συμβάινει δηλαδή με τον ΚΟΡΡΕ εδώ. Είναι αποθαρρυντική τέτοια συμπεριφορά και πίστεψέ με αξίζει πολύ περισσότερο να πάρεις το καράβι (όπως κάνω εγώ) και να κάνεις ένα mini tour στους πιο κοντινούς προορισμούς. Και περισσότερα βλέπεις & περισσότερα αγοράζεις και το ευχαριστιέσαι! Τέλος να σου πω ότι και οι πωλήτριες της Κικο στο κατάστημα στο Bari, μου είχαν πει πριν ένα χρόνο ότι θα αρχίζει shipping στην Ελλάδα αλλά δεν συμφέρει αφού τα έξοδα μεταφοράς είναι πολλά. Τα σχόλια δικά σου!!!

      Delete
    2. Πραγματικά καλύτερα με το καράβι αυτό που είπες!Απαράδεκτο!Κατά την γνώμη μου τα έξοδα αποστολής θα έπρεπε να είναι κάτω από 5 ευρώ και για μεγάλα ποσά παραγγελίας δωρεάν!

      Delete
  3. Wow! Μου άρεσαν πολύ όλα-ειδικά το κονσίλερ και τα βερνίκια!
    Θα κάνω κι εγώ παραγγελία κάποια στιγμή <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λίλα μου, και που να δοκιμάσεις τις υγρές σκιές που έβγαλαν τώρα... omg!!! Κοίτα εδώ:http://www.kikocosmetics.eu/make-up/eyes/eyeshadows/Water-Eyeshadow/p-KM00312001
      Πραγματικά δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι που δεν μου αρέσει στην Κικο...(εκτός από τα έξοδα αποστολής όπως είπα και πιο πάνω)

      Delete
  4. αχ αχ αχ!!θέλω πολύ να δοκιμάσω ότι έδειξες!τέλεια!!
    pelisbeautyblog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχω την εντύπωση ότι εσύ θα ξετρελαθείς με τις σκιές σε stick και με τα κραγιόν τους! <3 right?

      Delete
  5. Ηρώ σε έχω κάνει tag στο food lovers tag, θα χαρώ πολύ να δω τις απαντήσεις σου!
    http://maquillage-bylila.blogspot.gr/2014/03/food-lovers-tag-in-greek.html
    Φιλάκια Πολλά!

    ReplyDelete

Back to Top