2014 THOUGHTS FOR FOOD



2014 σε χαιρετώ. Μπήκες ήσυχα και φεύγεις ήσυχα.
Με έκανες να σκεφτώ λίγο παραπάνω απ' ότι έκαναν οι παλιοί σου φίλοι.

Πραγματοποίησες όνειρα που ούτε ήξερα ότι έκανα.

Κράτησες τους ανθρώπους μου δίπλα μου, χωρίς να "διώξεις" κανέναν. Αντιθέτως μου χάρισες κι άλλους. Με ταίριαξες.

Ήσουν κομψή χρονιά. Αν και με άγχωσες, μου ζήτησες συγγνώμη.

Με παρότρυνες να σε αξιοποιήσω. Να καταλάβω πως, εσύ ήσουν εδώ για να με κάνεις καλύτερη. Κάτι κατάφερα, νομίζω.

Μου έδωσες εφόδια και με προετοίμασες για το καινούργιο.

Σήμερα η μέρα σου ανήκει. Θα σε γιορτάζω μέχρι το τελευταίο λεπτό.
Θα πιώ για σένα και για ό,τι μου δώρισες.

Να πεις μόνο στον φίλο σου να είναι κι αυτός ευγενικός όπως ήσουν κι εσύ.

Σε φιλώ και σε ευχαριστώ


                                                                                                          

8 comments:

  1. είσαι ωραία και αξίζεις πολλά...σου εύχομαι ειλικρινά μέσα από την καρδιά κάθε χρόνος να σε κάνει πιο όμορφη,μέσα και έξω και να σου χαρίζει μπόλικη από την τύχη του και την αγάπη που σου αξίζει!!!τα φιλιά μου φίλη Μπάμπι και να θυμάσαι πως είσαι φανταστική!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είσαι από τα καλύτερα παιδιά Jazzy!
      Όλες οι ευχές σου και ακόμα περισσότερες να σου σκάσουν στα μούτρα! :P
      <3 <3 <3 <3

      Delete
  2. υπέροχα λόγια! ^^
    ευχές για μια τέλεια χρονιά μέσα από την καρδιά μου!

    http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eυχαριστώ πολύ <3
      Να έχεις και εσύ μία υπέροχη χρονιά!

      Delete
  3. Και για μένα το 2014 ήταν πολυ όμορφη χρονιά! Ευχές για ένα εξίσου καλό 2015 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λιλάκι Καλή Χρονιά και σε σένα! <3 <3 <3 <3

      Delete

Back to Top