IT'S POTENT


Η κρέμα ματιών της Benefit, κάτω από το μικροσκόπιο!

 Μία καλή κρέμα ματιών, πάντα βρίσκεται στην πρώτη θεση της wishlist μας. Κι αυτό επειδή, ένα φωτεινό και ξεκούραστο βλέμμα είναι πιο θελκτικό και από ένα αψεγάδιαστο λαμπερό μακιγιάζ ματιών.
Σήμερα, κάτω από το μικροσκόπιο, βρίσκεται η eye cream "It's Potent!" της εταιρίας Benefit, μία κρέμα της οποίας η σύσταση έχει αλλάξει από τη στιγμή που έκανε το ντεμπούτο της το 2011. 
Στα χέρια μου λοιπόν, έχω την καινούργια version (αυτή του 2014) και σου την παρουσιάζω ευθύς αμέσως.



Συσκευασία


Το βαζάκι έρχεται μέσα σε ένα μικρό χάρτινο κουτί, αρκετά σκληρό, το οποίο προστατεύει οτιδήποτε υπάρχει εντός. Επάνω αναγράφονται τα συστατικά του προϊόντος καθώς και όλα τα υπόλοιπα σημαντικά στοιχεία όπως, τρόπος χρήσης, ημερομηνία λήξης, βάρος κ.τ.λ. Αρκετά κομψή και ευχάριστη στο μάτι.



Εντός της χάρτινης συσκευασίας βρίσκεται το γυάλινο βαζάκι με το προϊόν, το οποίο διακοσμείται με ένα ιδιαίτερο καπάκι που αν και μοιάζει με φελός δεν είναι, αφού εκ των πραγμάτων, αυτό δεν θα ήταν υγιεινό. Είναι λοιπόν φτιαγμένο από ελαφρύ πλαστικό ανθεκτικό σε γδαρσίματα. 



Το προϊόν 




Αν μη τι άλλο, πρόκειται για μία κρέμα με παχύρευστη σύσταση. Χρειάζεσαι την ελάχιστη ποσότητα για να καλύψεις την επιφάνεια του δέρματος γύρω από τα μάτια σου. Είναι εξαιρετικά ενυδατική. Έχει έντονη μυρωδιά και είναι χρωματισμένη.





Τα θετικά

  • Ιδανική για ξηρές επιδερμίδες, ενυδατώνει άψογα.
  • Λόγω της καλής ενυδάτωσης (και μόνο αυτής) που παρέχει, μειώνει το φαινόμενο των μαύρων κύκλων.
  • Κομψή συσκευασία, λειτουργική.


Τα αρνητικά

  • Δεν αναφέρεται πουθενά ότι δεν είναι κατάλληλη για λιπαρές επιδερμίδες.
  • Αν το προϊόν για κάποιο λόγο έρθει σε επαφή με το μάτι, μπορεί να προκαλέσει ήπια μόλυνση ή έντονο ερεθισμό (παθούσα). Στην καλύτερη περίπτωση θα σε τσούξει υπερβολικά.
  • Η σύσταση είναι τόσο βαριά που νιώθεις σα να φοράς μάσκα.
  • Ακόμα και η απειροελάχιστη ποσότητα, χρειάζεται περισσότερο από μισή (!) ώρα για να απορροφηθεί από το δέρμα.
  • Το προϊόν έρχεται χωρίς σπάτουλα, γεγονός που ευνοεί τη δημιουργία μικροβίων αφού θα χρησιμοποιήσεις τα δάχτυλά σου για την εφαρμογή.
  • Τα συστατικά είναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΑ (εκτός ελαχίστων).

  • Τα αυτοκόλλητα στη συσκευασία είναι στραβά κολλημένα (προχειροδουλειά).
  • Η τιμή είναι άκρως απαγορευτική (35 περίπου ευρώ).

Κατ' εμέ, ήταν μεγάλη απογοήτευση αυτή η κρέμα καθώς δεν πληροί τις δικές μου προυποθέσεις. Άφενός δεν κάνει αυτό που υπόσχεται και αφετέρου μπορεί να δημιουργήσει -λόγω των συστατικών που περιέχει-, πρόβλημα στα μάτια. Σε καμία περίπτωση δεν θα την αγόραζα ξανά.

So it's a Nay!


                                                                                                                      

21 comments:

  1. Κορυφαία ποιότητα στο post από όλες τις απόψεις,συνδυασμός οπτικού και γραφής.Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτή την σειρά αλλά ένα πράγμα που θα με αποθάρρυνε από το να την πάρω είναι το τσούξιμο.Αν κάτι δεν αντέχω με τίποτα είναι αυτό.
    Πολλά φιλάκια Μπάμπι μου και μπράβο για ακόμη μία φορά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ για ακόμη μια φορά!
      Η αίσθηση του καψίματος στο μάτι -ειδικά για κρέμα ματιών- είναι ανασταλτικός παράγοντας στην αγορά.

      Delete
  2. Προσωπικα δεν την βρηκα τοσο βαρια, το αντιθετο μαλιστα, μου στεγνωνει πολυ γρηγορα. Δεν θα την ξαναπαρω ομως γιατι δεν ηταν και τιποτα το ιδιαιτερο, μπορω να βρω παρομοιες ή κ καλυτερες με καπως λιγοτερα χρηματα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα συμφωνήσω με το δεύτερο σκέλος της απάντησής σου. Όσον αφορά στο πρώτο, υποθέτω ότι η επιδερμίδα σου είναι αρκετά ξηρή και χρησιμοποιούσες πολύ μικρή ποσότητα προϊόντος. Και σίγουρα, από τη στιγμή που την είχες, είχες μάθει και να την χρησιμοποιείς σωστά ώστε να μη σου δημιουργεί ιδιαίτερο πρόβλημα. Δεν γνωρίζω ποια εκδοχή της κρέμας είχες αλλά απ' ό,τι έχω ακούσει η πρώτη εκδοχή ήταν καλύτερη.
      Φιλιά πολλά Σοφία μου

      Delete
  3. τόσο ακριβή κρέμα και έχει τόσα αρνητικά;;;; nooooooo!!!!!! τέλειο post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δυστυχώς ναι, ήταν μεγάλη απογοήτευση.
      Σε ευχαριστώ πολύ
      xoxo

      Delete
  4. ε όχι και τσούξιμο στα μάτια!Το λιγότερο που πρέπει να έχει μία κρέμα ματιών είναι να μην τσούζει...και είναι και πανάκριβη..κρίμα..θα πάω πάλι στα φυσικές κρέμες μου!χιχι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σαφέστατα! Ο λόγος του τσουξίματος οφείλεται στα χημικά συστατικά που έχει η κρέμα και προφανώς η αναλογία αυτών είναι επικίνδυνη. Κι εγώ προς τις φυσικές κρέμες τείνω αλλά έχω ακόμη μία κρέμα ματιών που θέλω να δοκιμάσω πριν εγκαταλείψω την προσπάθεια.

      Delete
  5. Το post σου ειναι απο τα καλυτερα που εχω δει πραγματικα !μολις διάβασα οτι τσούζει τα ματιά την έσβησα απο την λίστα !τωρααα για πες μου επομενη επιλογή ?αχ δεν θα βρω ποτε την κρεμα ματιών που ονειρεύομαι ...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! <3
      Έχω ακόμα μία κρέμα ματιών που δοκιμάζω και υποθέτω σύντομα θα υπάρξει yay. Stay tuned!
      xoxo

      Delete
  6. δεν με έψησε ποτέ αυτή η κρέμα να τη δοκιμάσω, ούτε τη συσκευασία βρίσκω λειτουργική μια που είναι βαζάκι (είναι όμως όμορφη αυτό είναι αλήθεια). Γενικά από τη skincare σειρά της benefit δε με τραβάει τίποτα, κάνουν άλλα πράγματα καλά ας μείνουν σε αυτά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη. Δεν γίνεται να ασχολούνται με όλα. Εσύ γνωρίζεις καλύτερα από εμένα ότι για να ασχοληθεί μία εταιρία με προϊόντα skincare πρέπει να έχει και τις κατάλληλες υποδομές (εργαστήριο, προσωπικό, έρευνες, χρόνο (!), κατάλληλο εξοπλισμό, έγκριση). Δεν νομίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρία πληροί τις προϋποθέσεις για να εξελιχθεί σε κάτι τέτοιο.

      Delete
  7. δεν περιμενα να ακουσω τοσα αρνητικα..ευτυχως που δεν την πηρα τα Χριστουγεννα γιατι την ειχα βαλει στο ματι..γενικα εχω ακουσει καλα λογια και με εξεπληξε το ποστ σου..το κορυφαιο αρνητικο για μενα ειναι που τσουζει τα ματια..

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Την είχες βάλει στο μάτι"... oh the irony :P
      xoxo

      Delete
  8. Το τσούξιμο στα μάτια είναι το χειρότερο μου! και αν εχεις δώσει και 35€ αστα να πανε, κλαις με μαυρο δακρυ!! Επίσης δεν αντεχω καθόλου τις λιπαρές κρέμες ματιών!!! Υπέροχο NAY..... φιλακια doll
    Mary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ούτε κι εγώ όπως κατάλαβες...
      Σε ευχαριστώ Μαίρη μου. Φιλιά πολλά!

      Delete
  9. Δεν περίμενα να έχει τόσα αρνητικά! Ευτυχώς δεν την είχα βάλει στο μάτι! Εγώ γενικά δε χρησιμοποιώ κρέμες ματιών, γιατί οι περισσότερες δεν απορροφούνται πλήρως, οπότε ό,τι υπολείμματα έχουν μείνει καταλήγουν μέσα στο μάτι μου με αποτέλεσμα να παθαίνω μολύνσεις και άλλα τέτοια χαριτωμένα! Εξαίρεση η κρέμα ματιών της Apivita από τη σειρά Aqua Vita! Απορροφάται πλήρως, είναι ελαφριά, αλλά ενυδατώνει αρκετά καλά και απ'ότι θυμάμαι δεν περιέχει οινόπνευμα και άρωμα! Τσέκαρέ τη ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σκέψου ότι οι κρέμες ματιών τοποθετούνται κυρίως βράδυ πριν κοιμηθούμε. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην φύγει από το σημείο που την βάλαμε και να μην απλωθεί κάπου αλλού ή τέλος πάντων να μην έρθει σε επαφή με το μάτι.
      Η aqua Vita θα μπει στη λίστα δοκιμών αν και τώρα δοκιμάζω μία η οποία αποδεικνύεται εξαιρετική.

      Delete
    2. Και όμως δεν έχω τέτοιο θέμα με την Aqua Vita, αφού απορροφάται πλήρως και δε μένουν υπολείμματα τα οποία θα ταξίδευαν κατά τη διάρκεια του ύπνου! Με άλλες κρέμες ναι είχα μεγάλο θέμα και γι'αυτό και είχα σταματήσει γενικά να βάζω κρέμες ματιών, προτιμούσα τις ρυτίδες παρά να παθαίνω μολύνσεις κάθε τρεις και λίγο :P Καλά εγώ πλέον την Aqua Vita τη βάζω και την ημέρα σε μικρότερη ποσότητα χωρίς κανένα πρόβλημα! ;) Ποιά δοκιμάζεις τώρα;;;

      Delete
    3. Δοκιμάζω μία της Clinique και σκοπεύω να την αγοράσω ξανά σύντομα. Υποθέτω θα την παρουσιάσω σε λίγες εβδομάδες από τώρα :)

      Delete
  10. Πολύ ωραίο άρθρο και πολύ αναλυτικό, μπράβο σου! Εγώ δεν έχω βρει ακομα την τέλεια κρέμα ματιών για αυτά που θέλω. Χρειάζομαι σιγουρα ενυδατωση και βοήθεια με τους μαύρους κυκλους. Έχω βρει εδώ πολλές https://www.atticabeauty.gr/proioda-omorfias/prosopo/enudatosi-adigiransi/matia/?sortBy=NewProducts μήπως θα μπορούσες να μου προτείνεις εσύ κάποια συγκεκριμένη??

    ReplyDelete

Back to Top