DETOX ME UP

  Διάβασε στα Ελληνικά      Read in English





"What is elegance? Soap and water!"







Σήμερα σου μιλάω για το πασίγνωστο Northern Soap Detox από την Natura Siberica, ένα προιόν που από ότι έχω καταλάβει προκαλεί παθιασμένες αντιδράσεις είτε θετικές είτε αρνητικές. 
Το χρησιμοποιώ συστηματικά για μήνες και θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο αντικειμενική γίνεται ώστε να σε βοηθήσω να αποφασίσεις για το αν πρέπει να το εντάξεις στην περιποίησή σου ή όχι. 

The details





Πρόκειται λοιπόν για ένα μαύρο σαπούνι σε στερεά μορφή που σε επαφή με το νερό γίνεται υγρό. Μυρίζει υπερβολικά έντονα (φυτική μυρωδιά μαζί με μυρωδιά πικραμύγδαλου) και χρησιμοποιείται με δύο τρόπους. Είτε τοποθετώντας το σε στερεά μορφή ως μάσκα σε στεγνό και καθαρό πρόσωπο (το αφήνεις 15 λεπτά μέχρι να στεγνώσει και μετά ξεπλένεις), είτε ως υγρό σαπούνι καθαρισμού κάνοντας αφρό και απομακρύνοντας τα υπολείμματα ρύπων.

Εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ ως μάσκα συνήθως, διότι με αυτόν τον τρόπο ο καθαρισμός είναι πιο βαθύς και πιο αποτελεσματικός στο δικό μου δέρμα.




Northern Soap Detox by Natura Siberica


Εντός των συστατικών, περιέχονται πολύτιμα έλαια και βιταμίνες εκ των οποίων τα περισσότερα δεν τα γνώριζα και χρειάστηκε να τα ψάξω στο ιντερνετ, όπως εκχύλισμα καρπών τζοτζόμπα και έλαιο καρπών σιβηρικού πεύκου. Δυστυχώς στα συστικά, υπάρχει μία γενική αναφορά στο ότι εμπεριέχονται σιβηρικά οργανικά φυτά τα οποία δεν ονομάζονται.




My experience 

Είναι ένα προϊόν που με έχει βοηθήσει αρκετά με την εποχιακή ακμή, καθαρίζει σε βάθος το δέρμα και μετά από κάθε χρήση χαρίζει μία λάμψη στο πρόσωπο (παροδική όμως). 
Το μυστικό είναι να χρησιμοποιείται τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (αν έχεις ξηρή επιδερμίδα, καλό είναι να το χρησιμοποιείς πιο αραιά) και να τοποθετείται στο πρόσωπο αρκετή ποσότητα προϊόντος.
Σίγουρα δε με ευχαριστεί η τόσο έντονη μυρωδιά του, ούτε ότι σε ξηρές επιδερμίδες "τραβάει" πολύ αλλα πιστεύω ότι τουλάχιστον για το δεύτερο, η σωστή χρήση μπορεί να σώσει το αποτέλεσμα. 
Είναι ένα καλό προϊόν (κατ' εμέ) σε αρκετά προσιτή τιμή (120ml-15€) και δεν έχεις παρά να το δοκιμάσεις.


Θα το βρεις στo επίσημο ελληνικό e-shop της Νatura Siberica ΕΔΩ




                                                                                                                   
                                                                                                        



15 comments:

  1. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και αρκετά οικονομικό!
    Θέλω να δοκιμάσω πολλά προιόντα από την εταιρεία!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θεωρώ ότι είναι πολλά υποσχόμενη. Έχω ακόμα ένα προϊόν για τα μαλλια που με έχει αφήσει πλήρως ικανοποιημένη και θα το κάνω σύντομα review :)
      xoxo <3

      Delete
  2. Ήμουν έτοιμη να το πάρω! Μέσα στο μυαλό μου είσαι; Ήθελα ενα φρέσκο ριβιού!
    Πολύ ωραίο ποστ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χχχαχα ελπίζω να σου έλυσα τυχόν προβληματισμούς :)
      Σε ευχαριστώ πολύ <3
      xoxo

      Delete
  3. Αντικειμενική και αναλυτικότατη όπως πάντα κορίτσι.
    Kα;ι όμορφες καθαρές φωτογραφίες!!
    Θα παραγγείλω την μάσκα Oblepikha άμεσα και εννοείται θα μπει στο καλάθι μου και το μαύρο το σαπουνάκι.
    Καλές αποτοξινώσεις <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ Σοφία μου! <3
      Η μάσκα είναι στα best sellers τους και νομίζω αξίζει τη δοκιμή :)
      xoxo

      Delete
  4. το έχω δει ουκ ολίγες φορές και σίγουρα θα το πάρω κάποια στιγμή! περιμένω να τελειώσω κάτι άλλα που έχω και αμέσως θα εντάξω αυτό ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ δεν είχα ποτέ κάτι παρόμοιο για πρόσωπο και για πρώτη εμπειρία νομίζω είναι πολύ καλό.
      Καλές αγορές σου εύχομαι :P
      xoxo <3

      Delete
  5. Φαίνεται αρκετά καλό προιόν, αλλά εγώ αντιπαθώ τις έντονες μυρωδιές και ειδικά αυτές τις πιο φυτικές :P Πολύ ωραία παρουσίαση μας έκανες. Φιλιάκια Ηρώ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λίλα μου πραγματικά, αν κάποια έχει πρόβλημα με τις έντονες μυρωδιές δεν είναι γι' αυτό το προίόν. Μεγάλο θέμα η μυρωδιά για μένα.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια πάντα! <3
      xoxo <3

      Delete
  6. Τόσο κατατοπιστικό και αναλυτικό post! Το αγοράσαμε όταν έκανε το μεγάλο μπαμ, αλλά περιμένουμε να τελειώσουμε δυο άλλα παρόμοια προϊόντα που έχουμε ανοιχτά για να το χρησιμοποιήσουμε. Από όσα διαβάσαμε είναι τρομερά ενδιαφέρον προϊόν και περιμένουμε αποτελέσματα στη λιπαρή επιδερμίδα μας. xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια μου <3
      Νομίζω ότι σε λιπαρές επιδερμίδες κάνει πολύ καλύτερη δουλειά. Είμαι σίγουρη ότι θα το τιμήσετε δεόντως :P
      Φιλάκια πολλά <3

      Delete
  7. Η αλήθεια είναι ότι είναι ένα προϊόν που έχει κάνει ντόρο και ήθελα πολύ να δω αντιδράσεις. Το post σου είναι πολύ κατατοπιστικό και σίγουρα βοηθητικό. Μιας και έχω κανονική προς ξηρή επιδερμίδα δεν είμαι σίγουρη αν θα το δοκίμαζα πάντως θα το έχω στο νου μου. Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ <3
      Nαι οι απόψεις διαφέρουν οπότε αν δεν το δοκιμάσεις δεν μπορείς να γνώριζεις σίγουρα αν θα δουλέψει σε σένα ή όχι.
      Φιλιά Μάιρη μου <3

      Delete
  8. Θα ήθελα με "τρέλα" να το δοκιμάσω!!!Επίσης είναι φανταστικό για να τρομάζω την πεθερά μου!!! Πολλά φιλάκια <3

    ReplyDelete

Back to Top