LAURA MERCIER EXTREME NEUTRALS PALETTE

  Διάβασε στα Ελληνικά      Read in English
Laura Mercier Extreme Neutrals Palette

Extreme Awesomeness

Μα τι λιγότερο περίμενες από μένα; Δεν έχω εγώ πάθη; Ειδικά όταν πρόκειται για νέο προϊόν από Laura Mercier, είμαι αφοσιωμένη ψυχή τε και σώματι.
Η συλλογή μου εμπλουτίστηκε μία μία υπέροχη limited edition παλέτα την Extreme Neutrals Eye Shadow, την οποία προμηθεύτηκα λίγα λεπτά αφότου κυκλοφόρησε online στην Ελλάδα (ναι, τόσο παθιασμένη).
Πρόκειται λοιπόν, για ένα προϊόν ακραίο (όπως αναγράφεται και στην ετικέτα του). Ακραία όμορφο, ακραία ονειρεμένο, ακραία κομψό.
Πάμε να στο δείξω.



H υπέροχη συσκευασία


Laura Mercier Palette 

Πρέπει να αναφέρω οπωσδήποτε, το πόσο καλή εξυπηρέτηση έχουν στο Attica Selective Brands. Και αν έχεις καταλάβει και λίγο τον χαρακτήρα μου, θα ξέρεις ήδη πόσο σεληνιάζομαι με κακούς πωλητές, τηλεφωνήτριες, γραμματείς και φαρισαίους. 
Όπως και με άλλα προϊόντα που έχω παραγγείλει από το online κατάστημα του Attica, έτσι και η παλέτα, ήρθε άψογα συσκευασμένη κλεισμένη μέσα σε ένα τεράστιο κουτί με πολλά προστατευτικά φελιζόλ. Μπράβο Attica, μου φτιάχνεις τη διάθεση.

Πάμε τώρα σε αυτό που βλέπεις. Πόσο πιο κομψό θα μπορούσε να είναι; Το υλικό μιμείται το δέρμα φιδιού (αυτό με ξίνησε λίγο), είναι πολύ όμορφο οπτικά και αποτελείται από δερματίνη (δηλαδή όχι από δέρμα αφού η εταιρία είναι cruelty free).


Σκιάς Όναρ...


Extreme Neutrals Palette by Laura Mercier 

Έχεις πετύχει ποτέ ποστ ή YouTube video που λένε ότι η τάδε σκιά γράφει σα βούτυρο και πας τελικά και την αγοράζεις και τελικά μοιάζει με κιμωλία; 
Ε, σκέψου αυτό με τη διαφορά ότι αυτές οι σκιές γράφουν όντως σα βούτυρο. Δεν μπορώ να σου το περιγράψω. Κακά τα ψέμματα, δεν ήξερα ούτε εγώ η ίδια ότι υπάρχει τέτοια υφή (οι υπόλοιπες σκιές από Laura Mercier που έχω δεν είναι τόσο βουτυρένιες, αν και καλές). 

Γράψουν άψογα, δεν έχουν ούτε δείγμα από fall outs και μένουν σταθερές. Εμένα προσωπικά και σταθερές να μην ήταν πολύ, δε θα με πείραζε. Κι αυτό, επειδή πραγματικά δεν έχω ξανασυντήσει τέτοια υφή. Είναι πανεύκολες στη χρήση.
Επίσης, η χρωματολογία είναι πολύ εξυπνη. Πρώτον έχει δοθεί βάση στην γκάμα των καφέ αποχρώσεων (γεγονός σπάνιο) και δεύτερον στο πόσο εύκολα συνδιάζονται τα χρώματα μεταξύ τους. Κοίτα ξανά την παλέτα και πες μου αν βλέπεις έστω και μία σκιά που δεν συνδιάζεται με την άλλη. Φοβερό; 



Laura Mercier Extreme Neutrals Palette 

Τα... αποτυπώματα


Laura Mercier Extreme Neutrals Swatches



Laura Mercier Extreme Neutrals Swatches


Τα θετικά: 

Συσκευασία όνειρο και ανακυκλώσιμη

Μεγάλος καθρέπτης

Εξαιρετικά δυνατός μαγνήτης κλεισίματος

Οι πιο σωστά φτιαγμένες σκιές που μπορείς να βρεις. Πλούσιες και κρεμώδεις

12 υπέροχες σκιές βασισμένες σε εύκολη χρήση. Ιδανική και για αρχάριες 

Τα προϊόντα της εταιρίας είναι cruelty free (δεν έχουν πειραματιστεί επάνω σε ζώα)

Τιμή αρκετά σωστή θα έλεγα αν αναλογιστούμε ότι η κάθε μία σκιά από μόνη της κοστίζει περίπου 10 έως 13 ευρώ αν την αγόραζες μεμονωμένη



Τα αρνητικά: 

Εξαιρετικά δυνατός μαγνήτης σε σημείο πολλές φορές να μην μπορώ να την ανοίξω. (τα μακριά νύχια βοηθούν)

Η διάρκεια ζωής των σκιών είναι μόνο 12 μήνες! (Την ίδια έκφραση με σένα τώρα είχα κι εγώ όταν το είδα). Βέβαια, μπορώ να το δικαιολογήσω, αφού πρόκειται για παλέτα με ελάχιστα συντηρητικά μέσα 

Είναι περιορισμένης έκδοσης, οπότε σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει (προλαβαίνεις δε προλαβαίνεις)


Ηρούς συμπεράσματα: 

Την αγαπώ. Θεωρώ ότι πρέπει να την δοκιμάσεις κι εσύ. Σίγουρα δεν είναι μια οικονομική παλέτα αλλά σίγουρα είναι μία πολύ καλή επένδυση. Πίστεψέ με. Δε θα θες καμία άλλη.


*** Tην παλέτα θα την βρεις με 10% έκπτωση, στο e-shop του Attica πατώντας ΕΔΩ

xoxo!



13 comments:

  1. Ηρώ τι καταπληκτική παλέτα ανακάλυψες; Μοιάζει όνειρο όπως λες και εσύ. Την ζήλεψα και την πόθησα κι εγώ. Πάθη είναι αυτά χαχαχα
    Πολύ ωραίο ποστ σε ευχαριστούμε για τις σωστές αγορές και για τα κατατοπιστικα review σου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου :) Είναι τόσο καλή που δεν αντέχω. Κάθε μέρα με περιμένει για χρήση χαχαχα φιλάκια πολλά <3

      Delete
  2. ki egw agapw na blepw post sou. Einai poli kalodoulemena kai omorfa. H paleta einai oneiro ontws kai mou aresei kai mena poli pou eimai twn neutrals. Poli kali agora. Me geia. Perimenoyme kai alla. filia miss bella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :)
      Είναι η καλύτερη που έχω δοκιμάσει με ουδέτερες αποχρώσεις. Φιλιά πολλά <3

      Delete
  3. Τι όμορφα χρώματα είναι αυτά; Με γεια η παλέτα! Θέλουμε να δούμε και μακιγιάζ με τη συγκεκριμένη ε!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα δεν είναι φανταστικά; Γίνεται να μην ερωτευτώ εγώ τώρα; Μου θες και tutorial? χμ... κάτι θα κάνω και για σένα :P
      Φιλάκια κοριτσάρα μου <3

      Delete
  4. Είναι πάρα πολύ όμορφη παλέτα και φυσικά είναι Laura Mercier!!! Με γεια σου κοπέλα μου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ Νατάσα μου :) Ακριβώς αυτό που λες, είναι Laura οπότε δεν έχω και πολλές επιλογές :P Φιλιά πολλά <3

      Delete
  5. Πραγματικά με έχεις πείσει να τη δοκιμάσω! Πολύ όμορφο ποστ! Συγχαρητήρια!!!
    Οι σκιές κάνουν έναν ελαφρύ ιριδισμό ή έτσι μου φάνηκαν εμένα στις φωτό;

    ReplyDelete
  6. όπως πάντα εκλεπτυσμένο post και υπέροχες φωτογραφίες...την έχω ζηλέψει μπάμπι μου <3
    keep the great blogging, favourite blogger!!!
    πολλά φιλάκια :)

    ReplyDelete
  7. Πολύ χρήσιμο και αναλυτικό ποστ!! Ειδικά τις πιο σοκολατί αποχρώσεις θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω!!!

    ReplyDelete
  8. OK! Πρέπει να ομολογήσουμε πως τη ζηλέψαμε. Τόσο από τις φωτογραφίες όσο και από την περιγραφή φαίνεται φοβερή. Θα θέλαμε όμως και μία πιο "κοκκινωπή" καφέ απόχρωση (λεπτομέρειες για να πείσουμε τον εαυτό μας πως δεν πρέπει να την αγοράσουμε! χεχε!) Υπέροχη παλέτα και υπέροχο post! xoxo

    ReplyDelete
  9. Εντάξει, φαίνεται καταπληκτική! Πολύ ωραία παρουσίαση και swatches. Φιλάκια Ηρώ μου!

    ReplyDelete

Back to Top