BLOGGERS TALK





Το κορίτσι με τη μπουκαμβίλια έχει πολλά να πει


Η Στέβη είναι αυτό που λέμε παλιά στο χώρο. Το blog της έχει τους περισσότερους followers και αρκετή καλή διαδραστικότητα. Είναι από τις ήρεμες δυνάμεις. Ένα από τα πράγματα που τη χαρακτηρίζουν, κατά τη γνώμη μου, είναι η τελειομανία της. 
Άψογες φωτογραφίες, δίγλωσσο κείμενο, άμεση απάντηση στα σχόλια των αναγνωστών της και πάντα πρόθυμη να βοηθήσει. A! Και χαζεμένη με το γάτο του φίλου της, τον Τούλη.




Τι θα γίνει με το όνομα του blog σου; Μας τρέλανες στις αλλαγές...
Αν και μου αρέσουν οι αλλαγές, θα παραμείνει έτσι (Stevista), γιατί δεν είναι πλέον σιδηρόδρομος όπως το προηγούμενο (Drugstore & Bairgain Lover).
Mου αρέσει πολύ και δε με περιορίζει καθόλου ως προς το περιεχόμενο του blog.



Θα συμφωνήσω, μου αρέσει και εμένα περισσότερο. Tι σε τραβάει στο να γράφεις; Τι σε παρακινεί;
Το να μοιράζομαι τον ενθουσιασμό μου για όσα αγαπάω με άλλες γυναίκες που αγαπούν τα ίδια πράματα με εμένα.



Έχεις την ανταπόκριση που θες;
Όταν ανεβάζω κείμενο, ναι, έχω αρκετά καλό feedback και με χαροποιεί ιδιαίτερα διότι τον τελευταίο καιρό απέχω αισθητά.



Πού οφείλεται αυτή η μεγάλη περίοδος αποχής, η γνωστή χειμερία νάρκη των blogger; 
Ίσως έχουν ξαφνικά αυξημένες υποχρεώσεις ή μπορεί πολύ απλά να μην έχουν έμπνευση και να χρειάζονται ένα διάλειμμα.
Εξάλλου το blogging είναι ένα χόμπι και όπως κάθε χόμπι το κάνεις γιατί σε γεμίζει και σου αρέσει, διαφορετικά καταλήγει σε αγγαρεία. 'Εχω περάσει και από τις δύο φάσεις. Δεν είχα ούτε χρόνο ούτε και έμπνευση. Οι παύσεις γεμίζουν τις μπαταρίες μας. 



Λες ότι το blogging είναι χόμπι. Τι απαντάς σε αυτούς που το θεωρούν κανονική εργασία;
(Διστάζει) Με δυσκολεύεις αλλά θα σου πω τι πιστεύω... Θεωρώ ότι στην Ελλάδα ακόμα είμαστε λίγο πίσω σε αυτό. Σίγουρα θα έπρεπε να αναγνωριστούμε περισσότερο. Στο εξωτερικό, τα βήματα είναι αλματώδη. Και ναι, είναι επάγγελμα, αν αναλογιστείς το χρόνο που διαθέτουμε για ένα post ή μία παρουσίαση. Ελπίζω στο άμεσο μέλλον ότι τα πράγματα θα αλλάξουν.



Τι σου έχει χαρίσει το blogging;
Πολλά! Έχω γνωρίσει υπέροχους ανθρώπους και καινούριες για εμένα εταιρείες που υπό άλλες συνθήκες δε θα γνώριζα ίσως ποτέ. Επίσης, μου αρέσει πάρα πολύ η επικοινωνία με άλλες γυναίκες. Μου στέλνουν και με ρωτούν, για παράδειγμα, πού μπορούν να βρουν κάποιο συγκεκριμένο προϊόν και χαίρομαι πάρα πολύ που μπορώ να τις βοηθήσω να το βρουν!



Yπάρχει μία ένσταση από τους αναγνώστες όσον αφορά στις συνεργασίες των εταιριών με τους bloggers. Θεωρείς ότι κλονίζεται η εμπιστοσύνη τους όταν υπάρχουν συνεργασίες; 
Ακόμα υπάρχει αρκετή δυσπιστία των αναγνωστών απέναντι στις συνεργασίες με εταιρείες, αλλά πιστεύω πως δεν υπάρχει λόγος για αυτό, καθώς με τις συνεργασίες έχουμε τη δυνατότητα να παρουσιάζουμε πολλά προϊόντα που χωρίς αυτές ίσως να μη τα δοκιμάζαμε και να μη τα παρουσιάζαμε ποτέ. Επιπλέον, σε συνεργασία με τις εταιρείες διοργανώνουμε πολλούς διαγωνισμούς για να ευχαριστήσουμε τους αναγνώστες. Εξάλλου, φαίνεται αν είμαστε ειλικρινείς ή όχι αν συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε κάποιο προϊόν που εκθειάσαμε και μετά το σχετικό άρθρο ή αν το αγοράσουμε με δικά μας χρήματα όταν μας τελειώσει. 



Τραγελαφικά υπάρχουν; Μοιράσου κάτι με την υπόλοιπη "τάξη". 
 Έχω λάβει mails για συνεργασία από sites με νυφικά μέχρι αντιπροσωπίες αυτοκινήτων! Δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία να δουν το περιεχόμενο του blog μου.



Ποιές οι καλύτερες συμβουλές και tips, που ακολουθείς κι εσύ πάντα;
Συμβουλεύω όλες τις γυναίκες να περιποιούνται το δέρμα τους, να ξεβάφονται πάντα το βράδυ, να πίνουν νερό και να μη ξεχνούν να χαμογελούν, είναι το καλύτερο μακιγιάζ!




Ευχαριστούμε την αγαπητή Stevista για την παραχώρηση της συνέντευξης. Για περισσότερα  νέα και ερωτήσεις ακολούθησέ την εδώ:  

Blog
Facebook Page
Ιnstagram





No comments:

Post a Comment

Back to Top