EMPTIES #6



Και ας αρχίσουν οι χοροί...


Μπήκε η άνοιξη, άνθισαν τα λέλουδα, κι εγώ, αδειάζω σακούλες με συσκευασίες, που τις κρατάω σα καμιά ρακοσυλλέκτρια, για να τις αξιολογήσω εδώ μαζί σας και να βγάλω το άχτι μου.
Όχι, δεν είναι αυτό ένα ποστ μίσους αλλά δε το λες και αγάπης...
Για πάμε!

Προϊόντα σώματος & μαλλιών


Για να είμαι καλή, θα αρχίσω με τη μάσκα μαλλιών από Apivita και τη σειρά Propoline, τη μάσκα θρέψης & επανόρθωσης για ξηρά και αφυδατωμένα μαλλιά με αμύγδαλο και μέλι ή εν συντομία, τη μάσκα στην πορτοκαλί συσκευασία.
Υπέροχη, αφήνει απαλά και μαλακά τα μαλλιά-τσουγκράνα που διαθέτω. Όποτε μπορώ την επιλέγω, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, για έξτρα ενυδάτωση στα μαλλιά. 
Βαθμολογία: 9/10

Συνεχίζω με Klorane και το ξηρό σαμπουάν της εταιρίας. Το παράδοξο με αυτό το προϊόν, είναι ότι ενώ την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα έμεινα έκπληκτη με το πόσο καλό είναι, τις επόμενες φορές δεν έκανε τίποτα. Ψέμματα. Έκανε. Τα μαλλιά μου ακόμα πιο λιπαρά! Θα πω ότι το πρόβλημα το έχει το δικό μου κεφάλι και όχι το προϊόν, γιατί κακά τα ψέμματα, έχω ακούσει από πολλές γυναίκες να το εκθειάζουν.
Βαθμολογία: 2/10

Αγαπημένα τα αφρόλουτρα της εταιρίας Κorres και δη, το αμπέλι Σαντορίνης. Τρέλα και έρωτα έπαθα με αυτό το άρωμα αλλά και με την ενυδάτωση που προσφέρει. Το μόνο που θα ήθελα είναι να έχει περισσότερα φυσικά συστατικά σε ποσοστό, κι αυτό επειδή εκεί στη εταιρία μάς έχουν συνηθίσει στα καλύτερα.
Βαθμολογία: 9/10

Και αρχίζει  σιγά σιγά η κακία... 
Hair Protecting προϊόν, από την Inecto. Το pure coconut, είναι αυτό που λέει και το όνομά του. Σκέτη καρύδα και τίποτε άλλο. Καμία προστασία από τη θερμότητα του σεσουάρ και των λοιπών. Ο βαθμός που παίρνει είναι μόνο και μόνο επειδή μου άρεσε το άρωμα που είναι γεμάτο και πλούσιο.
Βαθμολογία: 1/10

Προϊόντα περιποίησης προσώπου 


Πόσο καιρό περιμένω να πω την άποψή μου για το βιολογικό διάλυμα πρόπολης από την Apivita, ούτε κι εγώ θυμάμαι. Λοιπόν, ή εγώ έχω πάνω από 7 στοιβάδες δέρματος στο πρόσωπο οπότε εκ των πραγμάτων τίποτα δεν εισχωρεί για να λειτουργήσει και είμαι κάτι σαν το The Thing από τους Fantastic Four ή πραγματικά αυτό το διάλυμα δεν είναι για το πρόσωπο. Δεν. Κάνει. Τίποτα. Τι με βαμβάκι το έβαλα επάνω σε ακμή, τι κατευθείαν, τι σα μάσκα και το άφησα... Νάδα, ζιπ, τιποτα. Το έδωσα στο φίλο μου όμως μια μέρα που τον πονούσε ο λαιμός του και κάπως ανακουφίστηκε... (είναι και πόσιμο).
Βαθμολογία: 0/10 

To Micellaire νερό από την La Roche Posay, είναι νομίζω το μόνο προϊόν του είδους που δεν είχα δοκιμάσει. Και κακώς το δοκίμασα. Πρώτον δεν αφαιρεί το μακιγιάζ. Και δεν εννοώ το μακιγιάζ ματιών. Εννοώ το απλό κονσίλερ που χρησιμοποιώ ή άντε και μία κρέμα BB με χρώμα που μπορεί να βάζω όποτε το χρειάζομαι. Η σύστασή του είναι πάρα πολύ λιπαρή, σε σημείο που το καταλαβαίνω επάνω στο δέρμα μου και εννοείται ουδεμία σχέση έχει με αυτό που υπόσχεται.
Βαθμολογία: 0/10

Η Sensibio Rich της Bioderma, είναι μία πολύ καλή κρέμα προσώπου για όσες έχουν μη ανεκτική επιδερμίδα και όχι πολλές απαιτήσεις. Κάνει σωστή ενυδάτωση, δεν είναι λιπαρή και καταπραϋνει τυχόν ξηρά σημεία.
Βαθμολογία: 7/10

Και κλείνω την περιποίηση με το τελευταίο προϊόν της Apivita, το face scrub με μύρτιλο. Δε νομίζω να έχω χρησιμοποιήσει χειρότερο scrub προσώπου. Αφενός δεν απολεπίζει διότι οι κόκκοι του είναι πάρα πολύ μικροί και αφετέρου, δημιουργεί -στο δικό μου πάντα δέρμα- κοκκινίλες σε σημείο μικροεγκαύματος. Τη χρησιμοποίησα τρεις φορές και τις τρεις φορές το ίδιο αποτέλεσμα.
Βαθμολογία: 0/10

Προϊόντα μακιγιάζ 


Το solution concealer της Erre Due, είναι ένα προϊόν που πρέπει να χρησιμοποιείται σε πολύ μικρή ποσότητα. Έχει την καλύτερη κάλυψη και χαρίζει απίστευτη φωτεινότητα. Παρόλαυτα, είναι πολύ λιπαρό και δύσκολα σετάρεται με πούδρα, με αποτέλεσμα να "σπάει" σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Μία αλλαγή στη σύνθεση και θα είναι ιδανικό.
Βαθμολογία: 6/10

Δεύτερο προϊόν καλύψης, το concealer της Flormar (πάτα εδώ για να δεις αναλυτικό review) είναι ένας κορέκτορας για μαύρους κύκλους. Θα έλεγα ότι είναι κατάλληλο για πιο λιπαρές επιδερμίδες καθώς έχει πιο ξηρή σύσταση. Δε "μαζεύει" και καλύπτει εξαιρετικά.
Βαθμολογία: 9/10

Το Couvrance της Avene, είναι ένα make up σε μορφή κρέμας. Έπεσε στο καλάθι αγορών μου όταν έψαχνα μανειωδώς να βρω κάτι αρκετά καλυπτικό αλλά όχι πολύ βαρύ για τις πανάδες. Είναι όντως τόσο καλό όσο ακούγεται, δεν είναι λιπαρό, διαρκεί πάρα πολλές ώρες αλλά... οξειδώνεται. Όχι πάνω στο δέρμα τόσο αλλά όσο μέσα στην κομπακτ συσκευασία. Η απογοήτευσή μου μεγάλη όταν είδα ότι εντός του μήνα είχε σκουρύνει τρεις τόνους.
Βαθμολογία: 3/10

Και κλείνω με ένα αγαπημένο μου κραγιόν, το Ruby Rich από Μememe. Ένα βαθύ κόκκινο, κραγιόν της παλιάς σχολής (αυτής που το κραγιόν φεύγει από τα χείλη και δε χρειάζεσαι ξόρκι για να το αφαιρέσεις), κατάλληλο για όλες τις γυναίκες αφού ταιριάζει σε όλες. Αν έβγαινε και σε ανεξίτηλο θα το αγόραζα ξανά.
Βαθμολογία: 9/10


Και εδώ τελείωσε η άπλετη αγάπη μου και ο καλός μου λόγος. Αν έχεις δοκιμάσει και εσύ κάποιο από τα προαναφερθέντα, ο τοίχος των σχολίων από κάτω όλος δικό σου.
Χοxo


5 comments:

  1. Πολύ μου άρεσε το άρθρο σου!Έχω δοκιμάσει κι'γω το ξηρό σαμπουάν της Klorane,ευτυχώς σε travel size και ήταν εντελώς χάλια...Είτε το έβαζα,είτε όχι το ίδιο αποτέλεσμα είχε...

    ReplyDelete
  2. Χρησιμοποιούσα κι εγώ για κανα χρόνο το Couvrance της Avene με παρότρυνση του δερματολόγου μου κι είχα απογοητευτεί! Νόμιζα ότι εγώ έκανα κάτι λάθος και άλλαζε χρώματα :P Επίσης δεν μου άρεσε το πως απλωνόταν καθώς ήθελε πολύ δούλεμα στο δικό μου δέρμα για να στρώσει και να μην κάνει κομματάκια! Αρκετά βαρύ. Δεν θα το χρησιμοποιούσα ξανά. Το διάλυμα πρόπολης απ'την άλλη, εμένα μ'έχει βολέψει. Βλέπω δηλαδή διαφορά αν το απλώσω σ ένα σπυράκι 1-2 φορές! Το ξηραίνει και εξαφανίζεται γρηγορότερα από αν το άφηνα χωρίς τίποτα. Βέβαια, το δέρμα του καθενός έχει διαφορετικές ανάγκες κι απορροφά και διαφορετικά τα προϊόντα. Οι απόψεις διίστανται! :)
    Σ' ευχαριστούμε πολύ :)
    Σε περιμένω κι εγώ στο blog μου, να τα λέμε κι από κει.
    https://beautyproject-elinachris.blogspot.gr/
    Φιλιά :*

    ReplyDelete
  3. τα αφρόλουτρα και τα γαλακτώματα σώματος του Κορρέ είναι απλά έρωτας!!!

    ReplyDelete
  4. Τα περισσότερα δεν τα έχουμε δοκιμάσει. Αγαπάμε όμως αφρόλουτρα και body lotions από Korres. To dry shampoo από Klorane είχαμε μπει στον πειρασμό να το αγοράσουμε, αλλά ευτυχώς ήταν η περίοδος που ήρθαν στην Ελλάδα τα Batiste και βρήκαμε εκεί τον έρωτα. :P Θα διαφωνήσουμε μόνο στο scrub με bilberry της Apivita. Στη δική μας επιδερμίδα λειτουργεί εξαιρετικά χωρίς κανένα ερεθισμό. xoxo

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Back to Top