BEAUTY E-SHOPS


Online shopping; Εννοείται!!! 

Με τα καλλυντικά ειδικά έχουμε πάθει ψύχωση τον τελευταίο καιρό... But... τι είναι αυτό που μας τραβάει σε ορισμένα και τα έχουμε χρυσώσει;

Σε αυτό το κειμενάκι λοιπόν, θα κατατεθούν προσωπικές εμπειρίες, πρώτον για να κάνουμε τους καλούς ακόμα καλύτερους και τους "ερημιτζήδες" να πάνε σπίτι τους!



Πάρτε το χαμπάρι, λατρεύουμε τις αντικαταβολές

Κύριε ιδιοκτήτη του εκάστοτε ελληνικού online shop, από την στιγμή που ζείτε στη χώρα μας (διότι οκ μπορεί να μένετε σε κάποια άλλη χώρα, ας πούμε... Ελβετία... Τυχαίο; Δε νομίζω!) και γνωρίζετε την κατάστασή μας δεν είναι δυνατόν να απαιτείτε να σας πληρώσουμε με πιστωτική. Αν δεν έχουμε κάψει από μόνες μας το πλαστικό χρήμα που κυκλοφορούσε στο πορτοφόλι μας, σίγουρα μας το έχουν κάψει οι τράπεζες... 
Άρα please για καλό δικό σας, συμβιβαστείτε με τα δεδομένα και συμπεριλάβετε και την αντικαταβολή στους τρόπους αποστολής των προϊόντων σας, ειδάλλως θα σας φάει η μαρμάγκα! De facto!

Βάλτε φωτογραφίες στα προϊόντα!


Βρε εσείς εκεί στα sites, τι μας περάσατε; Τσιγγάνες τουρκογύφτισσες να μαντεύουμε κάθε φορά ποια είναι η απόχρωση που αναγράφετε στο κουτάκι; Π.χ., τετραπλή παλέτα, τιμή 8 ευρώ, no photos avaliable...
Πόσο δύσκολο πια να βάλετε μία φωτογραφία; Αν δεν μπορείτε να πάρετε τα δικαιώματα της φωτογραφίας, βγάλτε εσείς μία! Το προϊόν πρέπει να έχει ΠAΝΤΑ φωτογραφία! Got it?


Αμάν με τα μη διαθέσιμα!

Και εκεί που πατάς το κουμπάκι για να σταλεί η παραγγελία, ήδη φαντάζεσαι τον εαυτό σου να κυλιέται με τα κραγιόν που παρήγγειλες πάνω στο κρεβάτι, να κάνετε ζουζουνιές κ.τ.λ., κ.τ.λ.
Περίπου 24 ολόκληρες ώρες μετά (μερικές φορές και περισσότερο), σου έρχεται mail από την εταιρία ότι κάποιο προϊόν είναι out of stock! WTF????
Πρώτον, πρέπει να γνωρίζετε εσείς εκεί οι υπεύθυνοι της διαφήμισης του site ή των πωλήσεων ότι αν ο πελάτης δυσαρεστηθεί με κάτι κατά τη διάρκεια της παραγγελίας του δεν είναι δικό του πρόβλημα! ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΑΣ!!!! 
Οπότε ή λύστε το ή βάλτε την αναθεματισμένη ταμπελίτσα "out of stock" πάνω από το προϊόν! Τι πάει να πει "μανδάμ δεν είναι διαθέσιμο;". Και κάπου εδώ ερχόμαστε στο παρακάτω...


Αυτοί που σηκώνουν τα τηλέφωνα


Περίπτωση 1η

-Ναι;
- Site τάδε;
-Τι θέλετε;
-Εχμ, να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο (σ.σ., και μάλλον εσύ δεν είσαι σίγουρα), για τις παραγγελίες...
-Ναι, τι θέλετε;
-?????? Μόλις σας είπα...
-Ναι μαντάμ, τι θέλετε ακριβώς;
-Να επιστρέψω ένα προϊόν που μου ήρθε σπασμένο...
-Μαντάμ, δεν μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν...(ταυτόχρονα κάτι μασάει...)
Κλείσιμο τηλεφώνου!

Περίπτωση 2η

-Site τάδε, παρακαλώ;
-Χαίρεται, θα ήθελα να επιστρέψω ένα προϊόν που μου ήρθε σπασμένο...
-Βεβαίως, πείτε μου το όνομά σας
-Μπλα μπλά...
-Α! Είστε η κ. Μπλά μπλά; Γνωρίζω την παραγγελία σας. Θα σας καλέσω σε λίγο να σας ενημερώσω για το πότε θα γίνει η επιστροφή. Συγγνώμη για την αναστάτωση.

  • Για όσους δεν κατάλαβαν, ακόμα και αν το δεύτερο site αποδειχθεί υποδεέστερο ποιοτικά ή σε ποικιλία προϊόντων από το πρώτο, δεν υπάρχει περίπτωση να μην παραγγείλω ξανά από αυτό. Εννοείται πως το πρώτο μας άφησε χρόνους ήδη από το πρώτο μαντάμ που ειπώθηκε! 

Το περιτύλιγμα κάνει τη διαφορά


Μην πετάτε τα προϊόντα σαν πατάτες σε σακί! Για εμάς που τα αγοράζουμε με ευλάβεια, περιμένουμε και από εσάς που τα στέλνετε ίδια μεταχείριση. Εσείς μπορεί να τα βλέπετε σε τόνους αλλά εμείς οι κολλημένες όχι. Και δίνουμε σημασία ακόμα και στο πώς θα τυλίξτε την απόδειξη.
Άρα το περιτύλιγμα, δεν είναι χάσιμο χρόνου, είναι επένδυση. Πολλές φορές ενθουσιαζόμαστε περισσότερο από αυτό παρά από το περιεχόμενο (λέμε τώρα).


Ξεροσφύρι


Το να βλέπουμε τα πράγματα που έχουμε παραγγείλει στα χέρια μας, είναι από μόνο του μεγάλη ευχαρίστηση για εμάς. Σκεφτείτε (πάλι στους υπεύθυνους των sites απευθύνομαι), πόσο ευχαριστημένες θα ήμασταν αν μαζί με αυτά βλέπαμε και κάποια άλλα π.χ., δείγματα, travel size προϊόντα για δοκιμή! To ξεροσφύρι καμιά μας δεν εκτίμησε. Αντιθέτως! Ειδικά αν ο λογαριασμός που έχουμε κάνει σε εσάς ξεπερνά τα 50 ευρώ. Με αυτόν τον τρόπο, δείχνετε ότι σας ενδιαφέρει η γνώμη μας και θέλετε να μας κρατήσετε πελάτες. Οπότε... more samples please!


Τελειώνοντας, να πω ότι μια που τον τελευταίο καιρό ή μόδα των beauty gurus έχει γίνει μάστιγα, όλο και περισσότερα online καταστήματα τέτοιου είδους ξεφυτρώνουν, χωρίς βέβαια να έχουν τις προδιαγραφές! Οπότε, δώστε προσοχή στον τρόπο που σας συμπεριφέρονται και δεν θα χάσετε. 
Ούτε κι αυτοί!



                                                                                                                




15 comments:

  1. Ekpliktiko keimeno! Bravo! Tautistika!

    ReplyDelete
  2. Μίριαμ σε ευχαριστώ πολύ! Τάνια η θεά είσαι εσύ! :) :)
    Πάντως δεν γινόταν να μην γράψω κάτι... με έχουν σκάσει! Έρχεται και part 2!

    ReplyDelete
  3. An kai den exw kanei akoma agores, apo allous pou akouw, exw diapistwsei ta idia arnhtika me sena. Poly endiaferon, tha voithisei kosmo na prosanatolistei, mpas kai ginoume pio exypnoi katanalwtes. Filia!

    ReplyDelete
  4. μεγάλες αλήθειες...hi Bella! ;)
    kiss...fancy~

    ReplyDelete
  5. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα (μέσω του unpaixtable award από το Beautiful bloggers). Πολύ σωστά αυτά που γράφεις και δυστυχώς λίγες είναι οι ελληνικές εταιρίες που γνωρίζουν τι σημαίνει customer service. Μία μικρή ένσταση μόνο, όσο αφορά την αντικαταβολή. Κάνω πολλές αγορές μέσω internet και ποτέ δεν επιλέγω αντικαταβολή γιατί δεν θέλω να επωμισθώ το έξτρα κόστος (το οποίο συνήθως απαιτείται επειδή ο courier κάνει και τον ταμία και αυξάνεται ο κίνδυνος λόγω μεταφοράς χρημάτων). Επίσης δεν έχω πιστωτική κάρτα. Αυτό που έχω κάνει είναι ότι έχω ένα λογαριασμό τραπέζης μόνο για αγορές και χρησιμοποιώ την κάρτα αναλήψεων (είτε απευθείας είτε μέσω paypal). Ούτε κίνδυνο να υπερχρεωθώ έχω, αφού στην χρεωστική μπορείς να κάνεις αγορές μόνο μέχρι το ποσό που έχει ο λογαριασμός σου, συν ότι το paypal προσφέρει ασφάλεια (ειδικά για αγορές από το εξωτερικό) και σε εσένα αλλά και στο κατάστημα. Αν κάτι πάει στραβά και αρνούνται να σου επιστρέψουν τα χρήματά σου, επεμβαίνει το paypal και αποζημιώνεσαι. Δεν κάνω διαφήμιση, απλά δε θέλω να δίνω εξτρα χρήματα χωρίς λόγο. Και πάλι χάρηκα που σε βρήκα! Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γειά σου και σένα Tomboy!
      Δεκτή η ένστασή σου αφού εννοείται ότι όποιος θέλει μπορεί να πληρώσει και μέσω Paypal. Είναι μία καλή επιλογή ώστε να μην χρεώνεται κάποιος τα μεταφορικά, όπως λες κι εσύ. Απλά, δεν είναι απαραίτητο να "φακελώνεται" κάποιος με αυτόν τον τρόπο όταν δεν το επιθυμεί... πρέπει να υπάρχουν εναλλακτικές. Για να μην λεω όμως και μεγάλα λόγια, όταν ασχοληθώ με το Paypal θα έχω και πιο ολοκληρωμένη γνώμη. Μέχρι στιγμής, γνωρίζω μόνο τις άσχημες εμπειρίες φίλων μου (όσον αφορά στο paypal) άρα δεν είμαι και πολύ θερμή... :)

      Delete
  6. Θα συμφωνήσω με όλα! Καλά όντως σε είπαν μαντάμ;;;;;;;;;;;;;;;;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αμέ! Μανδάμ και με τσίχλα μαζί!

      Delete
    2. Τι banal !!!!! Καλά και περιμένουν έτσι να αποκτήσουν πελατεία;; Απαράδεκτοι...

      Delete
    3. Μιλάω για γνωστά eshops εντωμεταξύ... όχι τίποτα άκυρα που δεν τα τρέχουν ή που δεν έχουν κόσμο (πελατεία) και το έχουν παρατήσει το σπορ... Έχουμε ντοκουμέντα εδώ σου λέω!!! :P

      Delete
    4. Ελπίζω να μην τα κάνουν αυτά πλέον.... !

      Delete

Back to Top