MAVALA BABY!

  Διάβασε στα Ελληνικά      Read in English




Mavala Secret! 


Σήμερα σου παρουσιάζω δύο θαυματουργά προϊόντα που ανακάλυψα πριν λίγους μήνες και που σαφέστατα, έβαλα κατευθείαν κάτω από το "μικροσκόπιο".



Mavala της οποίας η έδρα είναι η Ελβετία, είναι μία φαρμακευτική εταιρία, γνωστή για τα προϊόντα νυχιών και δη, για τις σκληρυντικές και θεραπευτικές φόρμουλες που χρησιμοποιεί.


Λόγω του ότι είχα πολύ αδύναμα νύχια και βλεφαρίδες (not anymore ha!), αποφάσισα να επενδύσω στα παραπάνω προϊόντα και σε λίγο θα μάθεις γιατί πρέπει να επενδύσεις και εσύ.


Mavala Scientific Hard Nails

Μavala Scientific Hard Nails

To μικρό και θαυματουργό αυτό μπουκαλάκι είναι ο λόγος που μπορώ πλέον να μακρύνω τα νύχια μου χωρίς το παραμικρό σπάσιμο ή ξεφλούδισμα. 
Το χρησιμοποιώ μία ή δύο φορές την εβδομάδα πάνω σε καθαρό νύχι και μετά συνεχίζω με το μανικιούρ ή πεντικιούρ μου. Προσοχή: τοποθετείται μόνο στις άκρες των νυχιών.
Η σύστασή του είναι σα νερό, στεγνώνει σε κλάσματα δευτερολέπτου και μυρίζει ελάχιστα και ευχάριστα θα έλεγα.


Μavala Scientific Hard Nails

Μavala Scientific Hard Nails



Μavala Scientific Hard Nails


Κατ εμέ είναι η καλύτερη θεραπεία νυχιών που έχω χρησιμοποιήσει. Δεν είναι τυχαίο νομίζω που την συνιστούν οι περισσότεροι δερματολόγοι. 
Η τιμή κυμαίνεται στα 10 Ε περίπου.


Mavala Double-Lash 

Mavala Double-Lash

Το Double-Lash βγήκε στην αγορά το φθινόπωρο και είναι το πρώτο προϊόν που χρησιμοποιώ για ενδυνάμωση βλεφαρίδων το οποίο κάνει αυτό που υπόσχεται. 
Ανθεκτικές, δυνατές βλεφαρίδες! 
Στο παρελθόν είχα χρησιμοποιήσει από έλαια μέχρι φόρμουλες ενδυνάμωσης από άλλες εταιρίες για αντίστοιχο πρόβλημα αλλά ουδεμια διαφορά είδα.
Οι δικές μου βλεφαρίδες εκτός του ότι είναι αδύναμες, είναι και λευκές στις άκρες, πράγμα που τις κάνει να σπάνε περισσότερο (but not anymore!).




Ερχεται και αυτό σε γυάλινο μπουκαλάκι και η σύνθεσή του είναι τζελ ενώ η εφαρμογή της φόρμουλας γίνεται με ένα απλό βουρτσάκι. Στεγνώνει σχετικά γρήγορα (περίπου σε 10 λεπτά) και το αφήνεις να δράσει όλη νύχτα. 
Το χρησιμοποιούσα καθημερινά για 2 μήνες και πραγματικά τα αποτελέσματα είναι αξιοθαύμαστα. 

Χωρίς μάσκαρα 

Με μία στρώση μάσκαρα



Kάπου εδώ να πω ότι τη διαφορά δεν την κάνει η μάσκαρα. Χρησιμοποίησα μία απλή, ουδέτερη μάσκαρα, χωρίς κανένα εφέ. 
Στο παρελθόν, αυτό το αποτέλεσμα θα το είχα με τρεις στρώσεις ή και καθόλου. Επίσης, οι τελευταίες βλεφαρίδες στην εξωτερική μεριά των ματιών που στην ουσία κάνουν και την καμπύλη πιο έντονη, απλά δεν υπήρχαν. 

Τέλος, το double-lash μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στα φρύδια. Δυστυχώς, δεν είδα διαφορά αν και για να είμαι ειλικρινής δεν ήμουν και πολύ συνεπής με την εφαρμογή σε αυτή την περιοχή. 
Η τιμή κυμαίνεται περίπου στα 20 E.

Προϊόντα Mavala θα βρεις σε φυσικά αλλα και σε ηλεκτρονικά καταστήματα φαρμακείων.


                                                                                                                     
                                                                                             



10 comments:

  1. Φοβερο αποτελεσμα! Οντως κανει δουλεια; Και τα ματια και τα νυχια φανταστικα ολα. Δεν την ξερω την εταιρια καθολου τωρα την εμαθα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι γνωστή σε δερματολογους θα έλεγα περισσότερο. Ναι, και τα δύο είναι πολύ καλά όπως βλέπεις. :) Αξίζει να τα δοκιμάσεις!

      Delete
  2. Ti matares einai autes kopela mou? Kala exw meinei me to apotelesma. Poia maskara ebales?
    Nixia den afinw alla kai mikra pou einai koutsika pali spane. Tha paw na ta anazitisw sigoura sou lew exw pathei plaka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 Σε ευχαιρστώ πολύ!
      Χρησιμοποίησα μία μάσκαρα της Εssence την "Get big lashes" που δεν κάνει και ιδιαίτερη δουλειά για να φανεί το αποτέλεσμα. Σκέψου να χρησιμοποιούσα κάποια άλλη που κάνει :P
      Nα τα αναζητήσεις, είμαι σίγουρη ότι θα εκπλαγείς. Απλά να είσαι υπομονετική :)

      Delete
  3. γενικά ψάχνω ένα προϊόν για σκληρυντικό νυχιών και είχα ακούσει για ένα (μου διαφεύγει το όνομα τώρα) αλλά έχει γύρω στα 20. Αφού αυτό έχει 10 θα το βάλω σίγουρα στη λίστα μου . φιλιά :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έφη μου κι εγώ ήμουν ανάμεσα στο να πάρω από Peggy Sage το σκληρυντικό cure express και αυτό του Mavala. Το πρώτο είναι πιο ακριβό και από ό,τι έχω δει και δεν βλέπεις άμεσα αποτελέσματα και η διαδικασία είναι χρονοβόρα (ασε που δεν βάφεις τα νύχια σου όσο το χρησιμοποιείς). Μπορεί να το δοκιμάσω όμως για να έχω μία δική μου άποψη. Και είναι και λίγο πιο ακριβό. Τον Mavala τον διάλεξα επειδή είναι νούμερο ένα εταιρία στους δερματολόγους όσον αφορά στα νύχια και τον εμπιστεύτηκα πιο εύκολα. Και καλά έκανα :P
      Θα δεις άμεσα αποτελέσματα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο :)
      Φιλιά πολλά <3

      Delete
  4. Μπαμπίνι την Mavala την ξέρω μόνο εξ αποστάσεως αλλα βλέποντας ματάρες και νυχάρες και ω λαλα..θα έρθουμε πιο κοντά!
    2 στα 2 προϊόντα στη wishlist μου.
    Φιλάκια κοριτσούδι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα ερωτευτείτε! Δώσε βάση ότι το double-lash κάνει και για φρύδια :P
      Φιλάκια Σοφάκι μου <3

      Delete
  5. Την ήξερα την εταιρεία αλλά δεν ήξερα ότι κάνει δουλεια! Έχω εντυπωσιαστεί με τα αποτελέσματα. Εγώ έχω μακριές βλεφαρίδες αλλά σπάνε πολύ εύκολα και σίγουρα θα δοκιμάσω το doublelash που προτείνεις. Δεν υπάρχουν πολλά τέτοια προιοντα στην αγορά που κάνουν δουλειά. Τα νύχια καταπληκτικά οπως και το βερνικι που φορας. Ποιο είναι;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι μία πολύ αξιόλογη εταιρία κατ εμέ:) Έχεις δίκιο, δεν υπάρχουν πολλά προϊόντα στην αγορά που να στοχεύουν στην ενδυνάμωση βλεφαρίδων ενώ για όσα υπάρχουν, έχω δει κακές κριτικές. Για σένα που έχεις αδύναμες βλεφαρίδες που σπάνε εύκολα (όπως ήταν και οι δικές μου) το συγκεκριμένο προϊόν θα το αγαπήσεις. To βερνίκι είναι το classic beige από Korres. :)
      Φιλάκια πολλά

      Delete

Back to Top