SIMPLE MAXI



Θέλω μάξι, εντάξει; 


Όταν κάποια σα και εμένα "δύσκολη" και συντηρητική στις επιλογές ρούχων αποφασίζει να γίνει λιγότερη βαρετή, αρχίζει με την αγορά μίας μάξι φούστας. Σιγά την πρόοδο θα μου πεις... Όταν φοράς επί 30 (γκούχου γκούχου) χρόνια μόνο παντελόνια, ε, το λες και επανάσταση.
Ένα με το δέρμα μου το τζινάκι, χειμώνα - καλοκαίρι, γκάνιασα και θέλω να νιώσω το αεράκι να μου χαϊδεύει τα γόνατα. Έχω ακόμα κάποιο έξτρα βάρος επάνω μου, γεγονός που με αποτρέπει από το να παίξω με τα χρώματα και τα σχήματα (προσθέτουν όγκο παραπάνω) αλλά who cares?
Διάλεξα κάποια κομμάτια από αγαπημένα και τεσταρισμένα ελληνικά eshops (ναι, δέχονται αντικαταβολή) και σου προτείνω μερικά από αυτά. 
Αν είσαι στην ίδια φάση με μένα έλα να χαζέψουμε μαζί. 



Βρες την εδώ



Βρες την εδώ



Βρες την εδώ


Βρες την εδώ



Βρες την εδώ



Βρες την εδώ



Βρες την εδώ

No comments:

Post a Comment

Back to Top